dijous, 17 d’agost del 2017

Paulinho ja és jugador del FC Barcelona i afirma que està preparat per aguantar la pressió



FUTBOL







"Òbviament la pressió hi serà, però estic més que preparat", ha assegurat el migcampista brasiler en la seva presentació oficial.








Paulinho amb Robert Fernández i Jordi Mestre (FC Barcelona)




El jugador brasiler confirma que ha vingut al club per complir un somni, no per la part econòmica: "Per a mi el més important és la meva carrera perquè hi ha molts llocs on es poden guanyar molts diners". Segons ha confirmat el club, el traspàs ha estat de 40 milions aproximadament, però el jugador ha fet un esforç molt gran en la seva fitxa per venir al club.



"He vingut aquí per ajudar als companys i al club a guanyar títols", Paulinho està disposat a jugar en aquella posició on sigui necessari: "M'agrada jugar dalt, prop de l'àrea, però aquí ajudaré on calgui".



El club justifica la decisió d'haver escollit Paulinho davant d'altres jugadors, per la seva experiència en l'alta competició: "Fa temps que estàvem parlant de
la incorporació d'un migcampista, estàvem buscant un jugador capaç de jugar en les tres posicions. Pensem que Paulinho és un jugador amb experiència i coneix l'alta competició, ve de competir amb la selecció brasilera".



El futbol xinès li va oferir al brasiler la confiança perduda a Europa després de la seva experiència amb el Tottenham: "La primera temporada al Tottenham va ser molt bona però la segona no vaig tenir continuïtat de joc i pot ser no va ser la millor temporada, les coses no van sortir com jo volia, i vaig acceptar el desafiament del futbol xinès. Al principi tenia algun dubte amb el FC Barcelona perquè a la Xina jo era molt feliç, allà vaig recuperar la meva confiança i vaig guanyar títols però això era una somni, això és el Barça".



Poder compartir vestidor amb jugadors com Luis Suárez o Messi, enorgulleix al jugador: "És gratificat per a mi veure als jugadors que tinc al meu costat, faré el possible per ajudar-los".



Robert Fernández confirma l'interès del club per Coutinho i Dembélé i confirma que ara mateix estan negociant amb els diferents clubs la seva incorporació: "Ens agrada molt Coutinho i Dembélé fa temps. Estem negociant, aquesta és la realitat. En una negociació necessites temps i estem buscar la millor situació per a ells i per a nosaltres. Son dos jugadors que ens ve molt de gust que vinguin però són els clubs els que decidiran si els podem aconseguir o no.



No es descarta ni l'entrada ni la sortida d'altres jugadors del club, alguns del quals encara no tenen número: "Hi haurà sortides, i tenim temps per decidir-ho encara".








Enllaç notícia :

http://www.ccma.cat/esport3/paulinho-ja-es-jugador-del-fc-barcelona/noticia/2804563/