dijous, 8 de juny del 2017

Gerard Piqué esclata contra la premsa de Madrid



ESPORTS - SOCIETAT







'Després de l'Eurocopa no em xiulaven... Tu, els mitjans i aquestes càmeres heu fet que passi això', li va etzibar a un periodista d'una cadena espanyola 

















Per: Redacció 

08.06.2017  10:30






Ahir la selecció espanyola de futbol va jugar un partit amistós contra Colòmbia a Múrcia (2-2). El defensa Gerard Piqué va tornar a ser xiulat pels afeccionats de l’estadi Nueva Condomina. Aquesta situació s’ha anat repetint en aquests darrers partits de la selecció espanyola, però ahir Piqué va esclatar quan atenia els mitjans, que va culpar d’atiar la tensió.



‘Per què hi doneu tanta corda? Per què no parleu d’esport? Fa un any i mig que em demanes sobre això. Després de l’Eurocopa no em xiulaven… Tu, els mitjans i aquestes càmeres heu fet que passi això’, va etzibar a un periodista d’una cadena espanyola.



Quan li van demanar per què creia que es produïa la situació, Piqué va afegir: ‘No és per la
independència ni per si jo sóc independentista. M’hi he pronunciat mai, sobre això? I doncs?’















Enllaç noticia :

http://www.vilaweb.cat/noticies/gerard-pique-esclata-contra-la-premsa-de-madrid/