divendres, 16 d’octubre del 2015

Margallo: “Jo presideixo el món”

Divendres, 16 d'octubre de 2015 12:15 h

El ministre d’Exteriors dispara amb supèrbia desfermada contra el ministre d’Hisenda i assegura que ell i Montoro són "dues especies d'animals diferents".


Espectacle llastimós de dos ministres del PP estomacant-se mútuament des de dos mitjans de comunicació enemics. José Manuel García Margallo, respon a través d’una entrevista a ‘El Español’ les invectives que Montoro li va llançar en una entrevista publicada aquesta setmana a ‘El Mundo’. Margallo ha recordat a Montoro que ell “presideix el món”, mentre que  Montoro “només ha viatjat a Brussel·les", en referència a la presidència del Consell de Seguretat de l'ONU, a més, Margallo nega estar "congelat" com li va dir Montoro. "Si ets àgraf i no llegeixes... Jo he publicat llibres cada any". 
 
 
 El PP explosiona

És l'últim episodi de les tensions internes al sí del PP i del govern espanyol que afloren a aquest final de legislatura i arriba dos dies després que es publiqués l'entrevista a Montoro a ‘El Mundo’ que carregava contra Margallo a compte de les seves propostes en matèria fiscal: "Un ha de saber revisar les seves idees amb el temps perquè, si no, és ostatge de la seva pròpia arrogància intel·lectual".


Margallo va afirmar primer que aquelles afirmacions li semblaven "una broma" però sembla que s’ho ha repensat i aquest divendres etziba a Montoro que "Si ets àgraf i no llegeixes.. Jo he publicat llibres cada any. Dir que estic congelat quan jo vaig parlar de la unió bancària abans que ningú, dels eurobons abans que ningú, de la reforma constitucional abans que ningú, doncs bé".


Guerra per una paral·lela

El ministre d'Exteriors ha explicat que Montoro li va fer "una paral·lela" a la seva declaració de la renda durant els anys en què va ser eurodiputat, entre 1994 i 2011, que Margallo ha acabat recorrent i que està "convençut" que guanyarà.


Enllaç noticia :

http://www.directe.cat/noticia/442166/margallo-jo-presideixo-el-mon