dimecres, 26 d’agost del 2015

Li perden la maleta i li esborren totes les fotos on sortia l'estelada

26/08/2015

Xavier Escuder explica que "quan la segona maleta va arribar vaig veure signes que havia estat manipulada, i que el precinte de plàstic de la maleta havia estat tret i tornat a posar".


Redacció





Xavier Escuder va tornar de Cuba a Barcelona, via Madrid, el passat 4 d’agost. Ibèria va perdre les seves dues maletes, i una li van tornar 3 dies després mentre que l’altre no apareixia. Finalment va arribar 13 dies després. Un cop recuperada, Escuder va descobrir que de la càmera de fotos que hi portava, algú havia esborrat 9 fotos que havia fet durant el viatge. Curiosament, a totes les fotos hi sortia una estelada.

Així ho ha explicat aquest matí Escuder en una entrevista a Catalunya Ràdio: “Quan la segona maleta va arribar vaig veure signes que havia estat manipulada, i que el precinte de plàstic de la maleta havia estat tret i tornat a posar. El primer que vaig pensar és que no hi hauria la càmera de fotos dintre, però sí que hi era. Vaig veure que la maleta estava una mica regirada però vaig pensar que era normal després de 13 dies amunt i avall. Llavors miro les fotos i descobreixo que he perdut 9 fotos”.


El que va fer després va ser parlar amb el fotògraf Jordi Borràs: “El Jordi em va dir que tenia un programa amb el que encara que s’hagin esborrat les fotografies les podia recuperar. I les vam recuperar, i totes les fotografies són amb l’estelada”.

Ara, Escuder ha enviat un burofax a Ibèria demanant explicacions: on ha estat la maleta aquests 13 dies i que hi ha tingut accés. Està a l’espera de resposta.














Enllaç noticia :


http://www.elsingular.cat/cat/notices/2015/08/li_perden_la_maleta_i_li_esborren_totes_les_fotos_on_sortia_l_estelada_111946.php