divendres, 12 de juny del 2015

Piqué rep forts xiulets durant el partit Espanya - Costa Rica

12/06/2015

SELECCIÓ ESPANYOLA

El defensa del Barça es pren l’esbroncada amb humor: "Tothom és lliure de xiular i expressar-se com cregui convenient".


Nerea Rodríguez



Gerard Piqué


El defensa del FC Barcelona Gerard Piqué va tornar a rebre ahir forts xiulets durant el partit que va enfrontar la selecció espanyola contra Costa Rica a l’estadi Ciudad de León. Després de rebre insults i també xiulets dimecres durant l’entrenament amb la selecció espanyola, ahir va ser esbroncat pels aficionats cada vegada que tocava la pilota després d'entrar en el terreny de joc en lloc de Sergio Ramos.

Però Piqué es va prendre amb bon humor aquestes xiulades perquè, segons va explicar, "tothom és lliure de xiular i expressar-se com cregui convenient". Davant la pregunta dels periodistes sobre les causes d'aquesta reacció del públic lleonès, el jugador català ha afirmat: "No en tinc ni idea, jo només intento fer la meva feina i no m'afecta, perquè també hi ha hagut altres persones que m'han aplaudit".

Piqué, en el mateix to desenfadat, ha insistit que "tornaria a dir el que vaig dir” -en relació a l'al·lusió al cantant Kevin Roldán i la seva actuació en l'aniversari de Cristiano Ronaldo-, perquè “és una xorrada i no m'importa la possible repercussió ja que cadascú és lliure de pensar com vulgui".


Enllaç noticia :

http://www.elsingular.cat/cat/notices/2015/06/pique_rep_forts_xiulets_durant_el_partit_espanya_-_costa_rica_109754.php