diumenge, 27 de juliol del 2014

Independència en positiu: Travelclick crea més de 50 llocs de treball

Diumenge, 27 de juliol de 2014 13:05 h

L'empresa nord-americana proporciona solucions de comerç electrònic a hotels de tot el món i desplaça a Barcelona el seu centre d’atenció al client





Barcelona (ACN).- L'empresa nord-americana del sector turístic Travelclick ha culminat el desplaçament a Barcelona del seu centre d'atenció al client per a Europa, Àfrica i l'Orient Mitjà, un fet que ha suposat la creació de més de 50 llocs de treball. 

El centre, que abans estava ubicat a Polònia i les Filipines, va començar a operar des de Barcelona l'any passat i ara ja es troba en ple funcionament oferint atenció telefònica en 10 idiomes. Present a la capital catalana des del 2012, Travelclick proporciona solucions de comerç electrònic a hotels de tot el món oferint serveis de reserves digitals i gestió de clients, intel·ligència empresarial, administració de pàgines web i solucions de difusió i màrqueting. 

Sort que el procés espanta a les empreses


Abans del desplaçament del centre d'atenció al client, l'empresa comptava amb 125 treballadors a Barcelona. El projecte d'inversió de la companyia ha comptat amb el suport d'Invest in Catalonia, l'àrea d'atracció d'inversions estrangeres de la Generalitat. A l'hora de consolidar la seva presència a la capital catalana, la companyia ha valorat el caràcter internacional de Barcelona, la proximitat cultural i horària amb el mercat europeu i la preparació, formació i idiomes dels professionals locals.

Travelclick té la seu central a Nova York i oficines a Estats Units, Dubai, Hong Kong, Xangai, Singapur, Tòquio i Melbourne. A tot el món compta amb més de 1.000 treballadors.