dimecres, 6 d’abril del 2016

La diputada d’ERC i ex-refugiada Ana Surra deixa en evidència Rajoy al congrés

Dimecres  6.04.2016  15:14

MÓN

‘Senyor Rajoy, jo vaig ser refugiada. Això no és una malaltia, no es contagia’.








La diputada d’ERC al congrés espanyol Ana Surra, d’origen uruguaià, ha fet una intervenció al congrés que ha tingut un gran impacte. En el decurs del debat sobre la posició del govern espanyol en relació amb la crisi de refugiats, Surra ha dit aquestes paraules, que han deixat en evidència Rajoy:

‘Senyor Rajoy, jo vaig ser refugiada. Això no és una malaltia, no es contagia. És una situació administrativa. Som persones, homes, dones i nens, que en un moment de la vida tenim una situació administrativa i en un altre moment una altra.

Avui la meva situació administrativa és ser diputada de Catalunya; sóc catalana i diputada de
Catalunya. Estic construint juntament amb molta més gent una república lliure, democràtica i en pau.’







Ací podeu veure el vídeo íntegre de la intervenció:



Enllaç noticia :